2:14 PM Siaurasis Lietuvos geležinkelis(foto) | |
Siaurojo geležinkelio garvežys КЧ-4-017 pagamintas 1949 metais Čekijoje, gamyklinis numeris Nr.2032 , 2001 Kovas. Vieta: Švenčionėlių miestas. 1972-02-28 paskutinis traukinys išvyksta siauruoju geležinkeliu iš Švenčionėlių į Panevėžį Valant siaurojo geležinkelio kelią 1931 metais. Iš SLGRS fotoarchyvo. Skapiškio siaurojo geležinkelio (600 mm.) stotyje 1945 metais Skapiškio siaurojo geležinkelio (600 mm.)stotyje prie garvežio 1945 metais Prie garvežio 1972 metai. Prie garvežio Skapiškio siaurojo geležinkelio (600 mm.) stotyje Viena iš Kauno geležinkelio dirbtuvėse pagamintų siaurojo geležinkelio automotrisių. Panevėžio siaurojo geležinkelio depo teritorijoje. Matyti darbui parengti šilumvežiai TU2 Nr.052, 128, 013. 1987 metais Panevėžio siaurojo geležinkelio depas turėjo 13 šilumvežių serijos TU2 Du šilumvežiai:kairėje stovi plačios vėžės (1520 mm.) šilumvežis TEM2-1331, dešinėje - siauros vėžės (750 mm.) šilumvežis TU2-245.1987m. Grupė Panevėžio geležinkelio stoties, šilumvežių-vagonų depo darbuotojų prie šilumvežių TU3. Ketvirtas iš kairės tuometinis depo viršininkas Dmitrijus Olechnovičius. Siaurojo geležinkelio (750 mm.) kelio sniego valytuvas.1987m. Siaurasis (750 mm.) pločio geležinkelis Anykščių apylinkėse.1988-08-14 Keleivinis traukinys. Keleiviniai vagonai "PAFAVAG" (Lenkija). 1986-05-09. Panevėžio siaurojo geležinkelio depo fragmentas. Tais metais depas turėjo 38 vietų keleivinių vagonų "PAFAVAG" pagamintų Lenkijoje, pašto vagonų, prekinių vagonų (platformų su konteineriais, atvirų platformų, cisternų, dengtų vagonų). 1987 metai. Traukinys su kvarciniu smėliu atvyksta į Panevėžio geležinkelio stotį. 1988 metai. Automotrisė skirta kelio darbams, Panevėžio siaurojo geležinkelio depe. Sniego valytuvas , 2001 Gegužė. Vieta: Radviliškio rajonas, Radviliškio durpių perdirbimo įmonė | |
|
Total comments: 0 | |