Meniu

Prisijungimo forma

Šaukykla

200

Admino skype

Statistika

cinas Top30.lt statistika TOP.godlike.LT - Svetainiu Top'as ! Rank - Svetainiu Topas! Top.Ob.Lt Svetainiu TOPas, TOPai, Nuorodu katalogas, Svetainiu katalogas Top.WPS.LT topai.mp3z.lt - LT svetainių topai
Main » 2010 » Birželis » 26 » Riedmenys
2:38 AM
Riedmenys




 

      

Garvežys 1-5-0, Serija L

L serijos garvežys buvo sukurtas po antrojo pasaulinio karo. Šio garvežio serija pavadinta vieno iš kūrėjo – įžymaus konstruktoriaus L.C. Lebediansko garbei. 1-5-0 ašių formule nusakomas garvežio tipas (pirmasis skaitmuo – priekinių palaikančiųjų ašių skaičius; antras skaitmuo – varančiųjų (sukamųjų) ašių skaičius; trečias skaitmuo – užpakalinių palaikančiųjų ašių skaičius). Šios serijos garvežyje buvo pirmą kartą Rusijoje sumontuotas mechaninis anglies tiekiklis. L serijos garvežiai buvo masiškai gaminami nuo 1946 m. iki 1955m. pagaminta 4199 vnt.

Garvežio Nr. 0236 techniniai duomenys:

  • Pagamintas Rusijoje, Kolomensko gamykloje 1948 m.;Galingumas – 2200 AG;
  • Darbinis svoris – 106 t;
  • Tenderio svoris – 82 t;
  • Maksimalus greitis – 80 km/val.;
  • Lietuvoje eksploatuotas 1948-1976 m.
Šiuo metu šį garvežį galite išvysti Pelesos g. Vilniuje.

 

 

Elektrinis traukinys ER9M


Ši traukinio modifikacija pradėta gaminti Rygos vagonų gamykloje nuo 1976 metų.

Traukinio techniniai duomenys:


  • galimas vagonų skaičius sąstate – 4, 6, 8, 10, 12;
  • vežės plotis 1520;
  • konstrukcinis greitis – 130 km/h.;
  • įtampa ~25 kV, 50 Hz.


Elektrinio traukinio motorinis vagonas sveria 59,2 t, prikabinamas – 37,0 t, priekinis – 39,0 t. Sėdimų vietų vagonuose atitinkamai 108, 110 ir 68.


Skirtingai nuo ER9 ir ER9P, elektriniuose traukiniuose ER9M aukštos įtampos laidinis įvadas buvo pakeistas šynos įvadu, patalpintu aukštos įtampos kanale (spintoje, esančioje variklinio vagono viduryje). Traukinio vagonuose įrengtos pusiau minkštos sėdynės.


Šiuo metu AB „Lietuvos geležinkeliai" Keleivių vežimo direkcijos parką sudaro 96 elektrinių traukinių ER9M vagonai. Nuo 2004 metų vyksta šių elektrinių traukinių modernizacija, kurią atlieka OU Aeston ir Valstybinė įmonė prie 2-ųjų pataisos namų. Šiuo metu modernizuota 16 vagonų.

DVI 

 

 

 

Dviaukštis elektrinis traukinys EJ 575


Tokio tipo traukiniai – tai naujovė ne tik Lietuvos, bet taip pat Baltijos šalyse bei Rytų Europos rinkoje. Traukinį Čekijoje eksploatuojamų traukinių EJ471 „City Elefant" gamina holdingui Škoda Transpotation priklausanti įmonė Škoda Vagonka a.s. Elektrinis traukinys susideda iš 3-jų vagonų: 1 - variklinis, 1 – prikabinamasis, 1 - prikabinamasis su valdymo kabina. Iš viso traukinyje įrengta 304 sėdimos vietos, iš jų 23 vietos variklinio vagono viršutiniame salone I klasės, o piko metu vietos pakaks dar 328 stovintiems keleiviams.


Pagrindiniai traukinio techniniai duomenys:


  • Vėžės plotis 1520 mm;
  • Maksimalus eksploatacinis greitis 160 km/h;
  • Vagonų tara/ašinė apkrova, t: variklinio 71,4/17,9, prikabinamojo 45,4/11,35, prikabinamojo su valdymo kabina 47,3/11,8;
  • Sėdimų vietų kiekis vagonuose: varikliniame – 53 (iš jų 23 I klasės), prikabinamajame – 134, prikabinamajame su valdymo kabina – 117;
  • Žmonėms su negalia vežimėliuose įlipimo ir išlipimo palengvinimui motoriniame ir prikabinamajame su valdymo kabina vagonuose iš abiejų pusių  įrengtos įvažiavimo tilteliai, o vagonų viduje specialios vietos prisitvirtinti vežimėlį bei atitinkamai įrengti tualetai;
  • Pagrindinė informacija specialiai neregiems papildomai užrašyta Brailio raštu;
  • Sėdimų vietų išdėstymas - dviem eilėmis 2+2, veidu į veidą;
  • Oro kondicionavimo sistema;
  • Šiuolaikiška moderni garsinė-vaizdinė keleivių informavimo sistema;
  • Keleivinių salonų ir išorės video stebėjimo sistema;
  • Galimybė keleiviams vežtis neišardytus dviračius, vaikų vežimėlius bei didesnį bagažą.
  • Visos durys atidaromos mygtuko paspaudimu, o užsidaro automatiškai arba taip pat paspaudus mygtuką, todėl keleivių salonuose nebus skersvėjų, o žiemą bus išsaugoma šiluma;
  • Traukinyje bus įdiegta moderni elektrinio traukinio eismo saugumo užtikrinimo sistema KLUB-U, o taip pat mašinisto budrumą kontroliuojanti telemechaninė sistema TSKBM.

Numatoma traukinių eksploatacijos Lietuvoje pradžia – 2008 m. gruodžio mėn.

 

Dyzelinis traukinys RA-2

Dyzelinis traukinys RA-2 skirtas priemiestiniam keleivių vežimui 1520 mm vėžės pločio keliais vidutinio klimato sąlygomis, esant aplinkos temperatūrai nuo -30°C iki +40 °C. Tokio tipo traukiniai jau eksploatuojami Europos sąjungoje. RA-2 gali būti suformuotas iš dviejų variklinių vagonų, o tarp jų  prikabinant prikabinamuosius vagonus gali būti formuojamas trijų arba keturių vagonų traukinys.

  • Nustatytas traukinio eksploatavimo laikas – ne mažiau 28 metų.
  • Gabaritas – 1VM.
  • Vežės plotis – 1520 (1524) mm.
  • Sėdimų vietų skaičius trijų vagonų traukinyje – 222 (po 68 vietas varikliniuose vagonuose ir 86 vietos prikabinamame vagone).
  • Konstrukcinis greitis – 100 km/h.
  • Pritaikytas keleivių įlipimui iš žemų peronų.
  • Numatytos galimybės žmonių su negalia vežimui.
  • Sukurtas jaukus šiuolaikiškas interjeras.
  • Vidaus apdailai panaudotos modernios nedegios medžiagos.
  • Varikliniuose vagonuose įrengti ekologiniai vakuuminiai tualetai.
  • Mašinisto kabinoje oras kondicionuojamas, visuose vagonuose įrengta gaisro aptikimo ir gesinimo sistema, priverstinė ventiliacija.
  • Yra galimybė įrengti keleivių salono vaizdo stebėjimo sistemą
  • Sumontuoti dvigubi langų stiklo paketai.
  • Priekiniai stiklai mašinisto kabinoje atsparūs smūgiams, šildomi.
  • Kėbulas pagamintas iš nerūdijančio plieno.
  • Traukiniai varomi „MTU Fridrichshafen GmbH" gamybos varikliais su VOITH hidrodinaminėmis pavarų dėžėmis.
  • Variklių degimo produktų emisija atitinka EURO 4 normas.
  • Vieno variklio (iš dviejų) galingumas –   360 Kw.
  • Cilindrų skaičius – 6.
  • Vieno variklio degalų sąnaudos – 30...35 ltr/100 km.
  • Žiema yra galimybė pašildyti traukinio variklių aušinimo skystį ir keleivių salonus prieš jo paleidimą į reisą, naudojant autonominę šildymo sistemą.

 

 Automotrisa

 

AUTOMOTRISA 620M


Automotrisa 620M skirta priemiestiniam keleivių vežimui vidutinio klimato sąlygomis. Tokio tipo automotrisos jau eksploatuojamos Europos sąjungoje ir Ukrainoje


  • Nustatytas traukinio eksploatavimo laikas – ne mažiau 30 metų.
  • Vežės plotis – 1520 (1524) mm.
  • Sėdimų vietų skaičius – 91 (tame tarpe 3 atlenkiamos kėdutės).
  • Konstrukcinis greitis – 120 km/h.
  • Pritaikytas keleivių įlipimui iš žemų peronų.
  • Numatytos galimybės žmonių su negalia vežimui.
  • Sukurtas jaukus šiuolaikiškas interjeras.
  • Vidau apdailai panaudotos modernios nedegios medžiagos.
  • Įrengti ekologiniai vakuuminiai tualetai.
  • Mašinisto kabinoje oras kondicionuojamas, visuose vagonuose įrengta gaisro aptikimo ir gesinimo sistema, priverstinė ventiliacija.
  • Įrengta keleivių salono vaizdo stebėjimo sistema.
  • Sumontuoti dvigubi langų stiklo paketai.
  • Priekiniai stiklai mašinisto kabinoje atsparūs smūgiams, šildomi.
  • Įrengta saugos sistema KLUB-U ir telemechaninė mašinisto budrumo kontrolės sistema TSKBM.
  • Traukiniai varomi „MAN" gamybos varikliais su VOITH hidrodinaminėmis pavarų dėžėmis.
  • Variklio galingumas –   382 kw.
  • Cilindrų skaičius – 6.
  • Vieno variklio degalų sąnaudos – 30...35 ltr/100 km.
  • Žiema yra galimybė pašildyti traukinio variklių aušinimo skystį ir keleivių salonus prieš jo paleidimą į reisą, naudojant autonominę šildymo sistemą WEBASTO.
Views: 2764 | Added by: Virgundas7256 | Rating: 1.0/1
Total comments: 0
Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]

Kalendorius

«  Birželis 2010  »
SePiAnTrKtPeŠe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Paieška

Apklausa

Įvertinkite mano svetainę
Visi atsakymai: 27

Informacija